uteritt men kom inte så långt innan jag fick gå hem på egna ben x) hahha

skadat armen nu oxå x)   idag red jag ut på manly men jag kom inte så långt innan jag fick gå på egna ben hem x) hha  när jag red på en äng så skrittade jag på långa tygla och typ satt och drömde om ngt helt annat x) sen helt plötslingt bara kastade han sej åt sidan ocg jag flög av så jag försökte hålla kvar i tyglen men de gick inte så bra så jag tro jag har stäck armen gör skit ont iaf x)  sen gick jag me han en runda i skogen så han kommer ut lite oxå (:  så har back on track på handleden nu :P   och han äe så irterande han stog kvar tills jag restade mej och skulle ta han då gick han hem me mej efter sen travade han iväg så tog mamma han :p han kom däe i lung trav och stannade vid henne haha x) bus ponny jag har :P <3        har fixad en film den kommer snart upp här sen :P
titta vad vacker han äe (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0